Mittwoch, 2. Mai 2012

gezdim geldim

selam en sonunda yeni bir post yazmaya kendimi ikna edebildim... gercektende zormus post yazmasi... her hafta yada hergün yazabilenlere imreniyorum dogrusu... neyse sadete geleyim ben en iyisi.... simdiden uyarayim bol resimli bir post olacak...

ilk önce evimize cok yakin olan düden parkindan baslayayim dedim.... gercekten cok güzel... buralari daha bu seneler böyle güzellestirmisler önceleri böyle degildi....



bu tatilde sade antalyada kalmadik manavgata gittik... selaleyi bu sefer fazla göremedik cünkü heryeri su basmisti....


 bunlarda esimin bana yazdigi "destanlar" :P

 
 

sonra alanyaya gittik


sideyide gezdik

 
kemeri unutmamak gerekir gercekten cok güzel hoteller var ya.... ben sadece sahilini paylasmak istiyorum... su soguk oldugundan maalesef giremedim denize :(




 simdi gelelim en sevdigim bölüme..... Barlaya..... Barlaya giderken egirdire ugradik



ordan barlaya gectik...... burasi Bediüzzaman Hazretlerinin 8 yil araliksiz kaldigi yerdir.... sonralari ara ara geldigi yerdir....




burasi o meshur evi..... ve o meshur agac




burasi cennet bahcesi


Barladan sonra Ispartaya gectik.... burdada Üstad 7 yil kalmis




bunlar Bediüzzamanin esyalari


bunlarda el ile yazilmis ilk risale-i nurlar


2 hafta icinde bu kadar gezebildim.... ins. begenirsiniz.... bir dahaki postta görüsmek dilegiyle.... :)






4 Kommentare:

  1. ne güzel yerleri gezmişsin sen öyle. darısı bizim başımıza :)

    AntwortenLöschen
  2. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim banada beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    AntwortenLöschen