Donnerstag, 2. Februar 2012

Bowling sürprizi

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba…. Hastaligim icin iyi dilekleriniz icin hepinize cok tesekkür ederim….
Dün benim dogum günüm oldugu icin esim bana sürpriz yapmis… aslinda bana paten kaymaya gidecegiz ona göre giyin demisti… kaymaya gitmeden önce bugün dogum günü-yani 02.02.-olan enistem icin hediye almaya alisveris merkezine gittik.. parfümü aldiktan sonra… esim dediki yarin bowling oynamaya gidelim… o yüzden simdiden fiyatini ögrenelim… alisveris merkezinin alt katinda oyun yeri var oraya inip fiyatini soracaktikki bir baktim kardesimle enistem bizi bekliyorlar… bu benim icin büyük bir sürpriz oldu… ablalarimda geleceklermisti ama birinin cocugu erken yatmak zorunda oldugu icin gelemedi digerininde bebegi hasta oldugu icin gelemedi :(
 Maalesef bowlingte iyi olmadigimi bir kez daha anladim en son ortaokula giderken oynamistim… bowlingten sonra baska seylerde oynadik… kisacasi cok eglendim…
 
Aslinda bu tür yerlerden fazla hoslanmam… ilk bastada rahatsiz olmustum ama iyiki sagimizda ve solumuzda türk kizlari vardi :)Sadece müzik fazla geldi…
Arada sirada böyle kacamaklar iyi geliyor insana :)

Hepiniz saglicakla kalin…

PS: resimde biraz sanki kilolu cikmisim :P

3 Kommentare:

  1. İyileşmene sevindim canım.Bowling iyidir yaa ben çok severim.Kilolu da çıkmamışsın bu arada.Sevgiler

    AntwortenLöschen
  2. Ben de bowlingte pek kötüyüm malesef, ama yine de ailedeki bowlingciler yüzünden sık sık oynayıp sonuncu oluyorum heheh :)
    Sağlıklı günleer diliyorum sana:)

    AntwortenLöschen
  3. SuPerisi: canim cok sagol :)
    Pamuk Sekerim: cok sagol insAllah oynaya oynaya daha iyi oluruz :)

    AntwortenLöschen